vrijdag 25 februari 2011

stapelen op vrijdag


Hier zie je dus ons theekastje met erin
 een hele stapel Libelle Bookazines die ik allemaal ging lezen deze vakantie...
(het werden 3 bladzijdes...)

Voor degene die het principe van de Libelle Bookazine niet kent;
maandelijks geeft Libelle een boek uit in tijdschriftvorm voor nog geen 3 euro.

Ik krijg dus elke maand een boek opgestuurd die in mijn tas gepropt mee kan, waar je gerust mee in bad gaat, dat dubbel gevouwen, gelezen in bed kan worden en nadat ie uit is, geef ik 'm weer door...
Het idee is prachtig (en ECHT waar ik hou erg van lezen)
nu de uitvoering nog..
Vorig jaar zomer was ik bijna "bij"
......
Op stapel liggen de volgende titels:
206 botten
Engelen in mijn haar
Het voorbijgaan
Verborgen tralies
Het meisje in de rode jas
Ons soort mensen
Tijd van onschuld
Stuk
Teerbemind
Voettocht naar Santiago de Compostela
Als gevolg van liefde

En ik ben dus drie bladzijdes ver in: Over de liefde en andere duivels...

Even snel tellen.....
Tja, een achterstandje van een jaar...
En elke maand komt er weer eentje bij...

Wil je nog meer stapeltjes zien??
Kijk dan maar bij Irma
Ikke kan helaas niet, heb nog wat te doen...



22 opmerkingen:

Een sneller kloppend hart zei

Dat is leuk zeg een bookazine...gaaf idee!

Dit is een prachtige stapel in een prachtig kastje, heel gezellig en vrolijk met het mooie witte tulpje!

Fijn weekend!

Veel groetjes, Veronique

Home and Lifestyle zei

Je hoeft je dus niet te vervelen, maar daar was ik bij jou toch al niet bang voor :). Over een paar maanden is het meivakantie....hi hi!

Een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Bij Guusje Thuis zei

Geweldig die bookazines; ik verzamel ze het hele jaar en dan gaan ze mee op vakantie; ben ik namelijk net iets minder zuinig op dan op mijn boeken en het weegt wat minder, dus lekker mee naar het strand, zwembad, vakantiestoel; vouw of ezelsoor geen punt (nou ja ...) en elke keer een verrassing wat ik ga lezen. Soms vind ik het niks en soms zitten er geweldige boeken tussen.

Groetjes,
Colinda

Pierelantijntjes zei

Haha wat een mooi stapeltje Nieneke. Jij hebt dus inderdaad nog wat te doen. Ga je het nog redden dit jaar? Ik heb al maanden een boek op mijn nachtkastje liggen: de tweeling van Tessa de Loo, en ben ook nog niet verder gekomen dan de eerste 5 bladzijden.
Fijn weekend,
liefs Ester

Tanja zei

Mooie stapel met inhoud. Dus zo te lezen heb je nog heel wat bij te lezen. Ja ook voor lezen heb je geduld maar heel veel tijd nodig.
Fijn weekend,
Lieve groet
Tanja

Margot zei

Ik moet ook weg...maar heb vlug naar jouw stapeltje gekeken....leesvoer...
Wel heerlijk muziekje bij je.
Fijn weekend,
Margot

wonen met brocante zei

Kan je straks heerlijk met je stapel buiten zitten als het weer beter wordt! Die kandelaar op het theekastje heb ik ook. Groetjes Peggy

Alle mooie dingen zei

ik heb ook een abonnement van bookazine... ben ook achter maar heb in mijn laatste vakantie nog wat bijgelezen.. en soms kom ik echt niet door een boek.. dan stop ik halverwege..
mijn ouders gaan elk jaar naar portugal en dan nemen ze ze ook mee..en degene die ik niet wil houden leggen ze daar neer...
maar het is wel leuk zo lees je ook eens dingen die je anders niet zou uitzoeken...
verborgen tralies en het meisje met de rode jas... vond ik heel mooi... santiago de compostella heb ik uiteindelijk weggelegd.. ben benieuwd hoe het jou vergaat.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

flowersandhome zei

Nooit van zo'n bookazines gehoord maar jij hebt er in elk geval nog een stapel te gaan!
Groetjes,
Marian

Claudia. zei

Het idee van de bookazine kende ik eigenlijk wel/niet, ik wist dat heb bestond, de naam dan.
Maar niet dat het zo vaak uit kwam, en dat het één verhaal in een bookazine was dat wist ik niet.
Misschien is dat wel wat voor mij, ik zal mij er eens in verdiepen, want lezen van niet te dikke 'pillen' dat is namelijk wel wat voor mij.
De gewone libelle lees ik ook met regelmaat helemaal uit.
Claudia.

It's me zei

Fijn weekend lieverd....xxx...

lia zei

Soms komt het er niet van. Maar je hebt genoeg liggen voor als je opeens zin krijgt..... Ik ben nu met een boek bezig en kan het maar niet weg leggen.
Vanavond zal het wel uit zijn.

fijn weekend, lia

Jolanda zei

Ik heb ze in de vakantie wel eens, ze zijn erg handig inderdaad en wegen niets in je koffer:)
Lekker laten liggen, als straks de zon weer gaat schijnen neem je lekker de hele stapel mee naar buiten, in het zonnetje leest het altijd veel lekkerder!
Lieve groetjes

Bonjade zei

leuk leuk....ben dol op lezen...
Heb er een tijd terug ook wel eens één gelezen.....
Maar het mooiste zie ik toch echt daar bovenop.
Een pracht van een kandelaar zeg....
Super!
Fijn weekend
Liefs

by kuzz zei

Jij kan wel een paar weken op een onbewoond eiland met je bookazines! Wel een heerlijk idee dat je wat achter de hand hebt voor als je eens echt niks meer te doen hebt ;-)
Enne.... ik droom met je mee...manman alleen al hoe je het beschrijft snap ik je kriebels...
Fijn weekend! liefs Erna

Thuis bij Tjits zei

jij kunt inderdaad nog een poos vooruit hihi.. lekker in de vakantie of 's avonds in bed nog een half uurtje lezen.. vind ik ook heerlijk:)
en wat is je theekastje mooi!!!

fijn weekend!
lieve groet, Tjitske

Makkie zei

Je gaat ze vast nog wel eens helemaal lezen!
Als je het leuk vindt, ik heb ook een stapel.

Floor zei

Ohhh je hebt nog wat te doen dus,ik had allerlei voornemens voor deze vakantie , niet veel van terecht gekomen helaas.....

margrettle zei

Ehm...geen boek dus voor je verjaardag....

Leuke nieuwe lay-out heb je gemaakt. En bij het openen van jouw blog ons trouwliedje horen, is een feestje. Dank je wel!!

Liefs vanuit het altijd bruisende Bevercity

Unknown zei

Ach er komen wel weer nieuwe vakanties toch.
Leuk stapeltje in een heel mooi kastje.
Fijn weekend Brigitte

little sweet things zei

Haha dat klinkt al aardig als een verzameling.
Zo koop ik ook alle nieuwe boeken van mijn favoriete schrijfster maar het ontbreekt me aan tijd om te lezen.
Misschien een leesuurtje in je agenda inplannen?
Fijn weekend en groetjes, Sas

Het Hoogerhuys zei

Ik ken dat, ik heb dat ook met de tijdschriften waar ik lid van ben voordat je aan lezen toebent verschijnt het volgende nummer alweer!!

Ik wilde trouwens even reageren op je prachtige kandelaar op het theekastje...
Ik ben jaloers, die wil ik ook;)

Fijn weekend,
groetjes, Sandra