zaterdag 6 februari 2010

Nieuwe kussens


 Ik ben op stap geweest en heb weer goed gescoord! Gewoon bij de Ikea, voor een prikkie. Het kleurtje van de kussens sprak me meteen aan. Het leuke van (het restje!) van de bank is dat de bekleding steeds de kleur "aanneemt" van het kussentje dat je er op legt; roze, grijs, maar ook rood en nu dus blauw, alles kan! En het "leuke" van mij, is dat de rest van het huis ook de kleur "aanneemt" van de kussentjes op de bank .(ha, ha) Dus ik was weer even druk met kaarsen omwisselen, accesoires van zolder slepen en alles weer een plekje geven. Lekker!

7 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Heerlijk om zo met van alles in huis te schuiven! Je hebt leuke kussens gescoord en dat je ze voor een prikkie hebt, is alleen maar meegenomen...dan voel je je ook niet zo schuldig als je een volgende keer wat veranderen wil hi hi!

Fijn weekend! Groetjes, Ingrid

Loveforpiemonte zei

Wat een ander kleurtje al niet kan doen!
Fijn weekend,
groetjes Madelon

Hannekie(Sisterly) zei

nou daar heb je zeker goed mee gescoord. geweldig kleur zeg. gr hannie

Patricia zei

Wauw, leuke spullies heb je gescoord zeg!!
Het past ook allemaal perfect bij elkaar!!

Mayflower zei

Hoi Nieneke, Mooi kussen heb je gekocht bij Ikea. Voor een leuk prijsje kan je steeds weer wat switchen in je interieur.
Fijn weekend.
Groetjes, Mea

It's me zei

Hoi Nienke

Wat een mooi kussen zeg......ik zie je al helemaal bezig met van alles in de weer...

Doe ik ook altijd ! ik ga nu de bloemetjes op water zetten tis weekend!!

Groetjes Ria

The Old and the Beautiful zei

Ik heb weer even je laatste posts doorgelezen en ik ben blij dat ik je blog gevonden hebt. Je schrijft zo leuk...ik moest erg lachen om de kamer van Kees die pas 5 is en al zoveel metamorfoses heeft door gemaakt....haha..heel herkenbaar. En meesterlijk die zin...als ze er maar niets van overhoudt ;-))
Leuke kussens heb je gescoord en je tulpenvaas vind ik ook helemaal te gek.
Fijn weekend verder.
Groetjes,
Gonda