zondag 16 december 2012

Kerstkaartjes

 
Vandaag maakte ik de kaartjes voor de kinderen in mijn klas.
De zuurstokjes zijn altijd favoriet.
Deze kunnen ze in hun zelf getimmerde boompje hangen
( ik zal van de week nog even foto's proberen te maken)
 

 
Het karton komt van de Action, rolladetouw en een taartkleedje
(met achterop mijn wens)
maakt "het kaartje"compleet.
 

 
Voor onze vrienden en familie maakte ik deze collage.
 
 
Ik moest net proppen bij de brievenbus, zo vol zat ie al..
ben benieuwd wanneer ze 'm uiteindelijk krijgen..
 

2 opmerkingen:

Mayflower zei

Ohhh....wat heb je dit weer ontzettend leuk gemaakt Nieneke. Wat zullen de kinderen hier blij mee zijn.
En ook je Kerstkaart vind ik prachtig. Een jaar vol herinneringen in kaart gebracht.
Fijne week
Lieve groet, Mea

Corine(THUIS) zei

Weer lekker op z'n Nienekes bezig geweest! Ben wel benieuwd naar de zelf getimmerde kerstboompjes..