dinsdag 3 april 2012

Flitsend Parijs



Kijk;
Je gaat al een aantal jaar rond je trouwdatum met z'n twee een weekend op pad
en uiteindelijk  ben je 10 jaar getrouwd...
Waar gaat de reis dan naar toe??
Naar Parijs natuurlijk!!!

Je boekt een heerlijke kamer,
bij een (geweldige) fransman thuis
met een superheerlijke douche/ bed/ gezellig ontbijt



Je gaat op jacht naar de plaatselijke lekkernij...

en dan kun je er echt tegenaan!!!


Je huurt een fiets voor een dag via het fantastische fietsenplan....





en trapt je helemaal te pletter langs alle fatastische hihg-lights...







ErLANGS ja...
want je wilt vooral de authentieke sfeer snuiven...
(en dan heb ik het niet over de (nogal tegenvallende) geur)

in de Marais, langs de Seine, op het terras,
en gewoon aan de ontbijttafel bij onze fantastische gastheer!

Zoek je nog een leuk bed- and breakfast???


En na zo'n flitsend bezoek ben je weer heel blij;
  met je kinderen, je bruine boterham kaas, de dagelijkse file,
je moedertaal, je eigen bed, de bollenvelden die op springen staan, de frisse lucht,
je schoonouders die zo bloedig opgepast hebben, een menukaart met begrijpelijke keuzes,
en vooral: met elkaar!

11 opmerkingen:

faire un songe zei

Ik heb hem bij de favorieten gezet...de B&B dan ,..... leuk om te onthouden.. heb mijn man gemaild net...Dit wil ik voor mijn verjaardag...( ben de 14e jarig) hahaha....
Jullie hebben genoten dat is te zien.
Groetjes Hetty

It's me zei

Wat heerlijk meis........genieten !!!...liefs van mij...xxx..

Corine(THUIS) zei

Van harte met 10 jaar huwelijk! En met het kunnen genieten en zien van alle mooie dingen, ook thuis!
Groeten, Corine

Anoniem zei

Gefeliciteerd Nieneke, met jullie trouwdag! Heerlijk zo'n lang weekend en fijn dat je ook thuis kunt genieten van alles rondom je.

Lieve groet,
Gerry

lia zei

Van Harte gefeliciteerd met jullie 10 jaar. En leuk dat je samen hebt genoten van Parijs...

Liefs Lia

amy zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag ,het fijnste van weggaan is het thuiskomen toch ?!
Gr Amy

hokje zei

Gefeliciteerd! Leuke manier om deze dag een feestelijk tintje te geven.

Fijne avond. Groeten, Miranda

Room Seventeen zei

Ooh, dit is een leuk adres zeg! Zet ik meteen bij mijn favorieten :-)
En van harte gefeliciteerd met je trouwdag natuurlijk!

Jansepans zei

Gefeliciteerd!!!! Jullie hebben genoten, dat is te zien. Veel geluk voor het aankomende jaar. Liefs Janneke

Judith zei

Gefeliciteerd!! Het is te zien dat jullie genoten hebben van het weekendje weg!! Mooie foto's!!

Fijn paasweekend!

Groetjes Judith

Jolanda zei

Gefeliciteerd en jullie hebben het fantastisch gevierd in de stad van de liefde:) Ik heb het b & b adres opgeslagen, je weet maar nooit! Lieve groet