woensdag 8 september 2010

Vervolg..


Komen jullie verder?
(hihi- ik neem verder nooit iemand mee het toilet in hoor...)


TADADADADADA!!!

Op de muur zit een fresco van  Elephant Skin van Pure & Original.
Daar overheen heeft Jack Eco Sealer aangebracht zodat de wanden afneembaar zijn (wel zo fris)


Op de vloer 4 grote tegels en toen was het hokje vol..
En een hoge plint in de hoogglans lak.

Super-sonische toiletbril..


Deco-randje

En natuurlijk lekkere luchten...

En dit alles sprookjesachtig verlicht door mijn schattige lampje van Basic Label!

En op deze muur wil ik heeeeel graag nog iets wat ik al heel lang wil...

Zal ik????
Of toch maar niet???

..............

29 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

En ligt er al een mooi boek of wat tijdschriften?? Hier ga je toch voor je plezier zitten??!!
Groeten, Corine(THUIS)

by kuzz zei

Wow wat is dit moooooiii!!!
Die ga ik onthouden want hier moet het kleinste kamertje eigenlijk ook hoog nodig een opknap beurt hebben!
Het is echt super!! Net wat Corine zegt...boekje erbij en zitten genieten ;-)
groetjes Erna

Ger zei

Whaw.....wat een metamorfose!!!

Wat een arbeid wat een stof......pfffff...maar dan heb je ook wat als het héle karwei klaar is!

Mooi hoor en het lampje zo sfeervol...

Het zal bij jullie nou wel nummertje trekken worden....iedereen wil nu natuurlijk op zo'n mooie WC zitten;-)

Dat is weer eens iets anders dan 'n paar potjes jam maken;-)

Fijne avond!
Lieve groet,
Ger

Home and Lifestyle zei

Ik moet ineens heel nodig...kan ik even langs komen hi hi? Want wie wil daar nu niet zitten! Prachtig!

Lieve groet, Ingrid

tineke zei

wow mooi geworden zeg, grappig he dat je van zo'n klein wc'tje toch zoiets moois kan maken!!
Daar zullen wel heel wat uurtjes doorgebracht worden!

Miranda | Taxx Life Blog zei

Gaaf, gaaf, gaaf! Wat is het onwijs mooi geworden! Daar zou je wel heel blij mee zijn. En wat is de bedoeling met de muur, wat wil je zo graag......?

Unknown zei

Een mens zit heel veel uurtjes op zijn pleetje thuis. En dan kan hij maar beter naat je zin zijn niet!!
en ik denk zomaar dat jij heel tevreden bent.
Op iets moois op je muur na dan maar volgens mij gaat dat vast heel gauw gebeuren.
Want zo te lezen ben jij een vrouw die weet wat ze wilt!!!

Mayflower zei

Wauw Nieneke, wat is dat prachtig geworden. Zo mooi dat je de wanden niet betegeld heb en langs de mooie zwarte vloertegel een plint staat ook zo mooi. Het effect van je lamp daar ben ik helemaal weg van en je kandelaar is ook al zo'n beauty. Nee....ik heb hier geen tijdschriften nodig....gewoon gaan zitten en genieten van al dat moois.
En zo'n wc-bril is echt het ei van Columbus.
Ik heb in ieder geval genoeg inspiratie voor als we ons kleinste kamertje gaan opknappen.
Het beplakken van de hoedendoos viel mij trouwens reuze mee en ik ben ook niet echt van het type Geduld hihi
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Unknown zei

TOEVALLIG!!! stonden wij vanmidddag te zuchten bij zo'n fonteintje.....dus die gaat er hier ook komen, en die bril....eentje die "vanzelf"sluit??? Yep...op het lijstje....en wat ga je op de muur doen, een tekst???? Welke, is dan de volgende vraag he ;)!

GOED GEDAN JACK;)

Groetjes
Lynda

't ouwe posthuys zei

wat een mooi wc is het geworden,zo zie je maar zelfs het kleinste kamerstje kan mooi worden en gezien worden. Veel zitplezier op jullie nieuwe wc.Wel netjes op je beurt wachten.
hermina

Tanja zei

O wat een mooie toilet heb je gekregen, vooral je fonteintje ben ik helemaal weg van. Dat is gewoon genieten als je naar het toilet moet. Wat zul jij veel naar het toilet moeten ;-)
Groetjes
Tanja

Bij Guusje Thuis zei

Wauw ... dat je van zo'n klein hokkie zoiets moois kunt maken; jullie is het absoluut gelukt!

Groetjes,
Colinda

Een sneller kloppend hart zei

Zo hee, dat ziet er goed uit zeg jullie toiletje, wat een werk!!....ben benieuwd wat je nu weer van plan bent ;) je houdt 't wel spannend!

Groetjes!

Karin zei

Die bloggende dames kennen echt geen gene meer, heb in de afgelopen weken al menig toilet voorbij zien komen, maar.......deze is G E W E L D I G. Zo een wil ik ook, of anders zo'n vent die op zijn dooie gemakje jouw kluslijstje afwerkt *zucht*
En wanneer je ons nou even meldt wat je op die muur zou willen doen (er schiet vanalles door mijn hoofd nl) dan kun je er misschien een stemming organiseren. Op voorhand....ik ben vast voor ;)

It's me zei

Echt zo mooi......wat zal je daar heerlijk............en op de muur een leuke tekst toch?? doen !!! erg mooi geworden mijn complimenten voor je mannetje......liefs Ria...

Kaatje zei

wauw, heel mooi geworden. Het licht op de muur is echt de slagroom op de taart. Heel geslaagd!!
groetjes, Karin

André en Inka. zei

Heel mooi.

Claudia Leertouwer zei

Het grote WOW-effect!!!

Liefs Claudia

Floor zei

Echt een mooi toilet een plaatje , de verf is prachtig

Tierlantijn zei

Erg mooi geworden!! De verlichting geeft ook een mooi effect zeg!

Groetjes!

Bonjade zei

Oh kan ik deze ruimte een uurtje of wat bij je boeken......
Meid een droomplek, zo uit een boekje....prachtig prachtig....en die kandelaar wow......
Geeft die kleur een mooi streperig effect? Zie ik dat goed....? Zoek nog zoiets voor in de kamer.......
Wacht met smart op je reserverings bevestiging.
Liefs

Hannekie(Sisterly) zei

echt helemaal geweldig. superdesup!!!
gr hannie

Petra zei

Werkelijk prachtig! Zo mooi die muren, dat wil ik ook; kan ik je man even lenen haha

Ik ga i.i.g. even een foto opslaan (van de wc he!) ;-))

lia zei

Nou zo'n toilet wil ik ook wel. Wat een opknapper is dit zeg.

groet Lia

Saralien zei

Het lijkt helemaal af! Of moet er nog iets op die muur ??? (-;

Marja zei

Wat een super mooi toilet is het geworden!
Echt prachtig hoor..sfeervol ook..

Groetjes Marja

Anoniem zei

Helemaal mijn wc-tje! Prachtig geworden!

groetjes,
Mirelle

Pierelantijntjes zei

Oooohhhh wat is ie mooi geworden. Was natuurlijk een hele klus zag ik in je vorige bericht, maar dat zijn jullie nu vast vergeten.Dat lampje is ook al zo leuk.
Prachtig hoor Nieneke.
lieve groet van Ester

queenieshome zei

prachtig!
fijn weekend
Gr Amy