donderdag 29 april 2010

JOEHOE!!!

Oei, wat is mijn laatste berichtje al weer een tijd terug...
Nou, het voelde ook even als een "luchtreis"...

(geweldig kwartet toch???)
???????

O.K
Ik had het "gewoon"even wat drukker dan normaal:

* onze school bestaat 10 jaar en we hebben een enorm leuke feestweek gehad.
* Jack heeft een nieuwe baan, per aanstaande 1 mei...(dus veel praten met elkaar , regelen met oppas)
* ik ben heel druk geweest met m'n studie (nog 2 maandjes en dan is dat klaar..)
* op school hadden we ook nog juffenverjaardag in rood-wit-blauw thema (heeeeel leuk!!!)
* Jack geeft een gedeelte van de tuin op de schop genomen...(wordt mooi, maar is nu een bende)
* het was mooi weer: dus de BBQ ging weer aan...(veeeel te laat naar bed)

Maar nu: VAKANTIE!!!!!
(met als allerleukste vooruitzicht Koninginnedag!!)
(meteen te zien: klus nummer...: een afdak boven de voordeur)


De broche die ik op had met ons "rood-wit-blauw-feest" en die morgen "op herhaling"kan!!!
JOEHOE!!!

17 opmerkingen:

by kuzz zei

Nou wat een druk weekje...pfff heerlijk vakantie vieren dan! En wat een super leuk kwartet!! Dat doen de jongens hier ook heel graag!
Wat leuk dat feest in rood wit blauw thema, die broche komt dan morgen weer goed van pas, en ook erg leuk die krans op de deur!
Veel plezier morgen!
lieve groet, Erna

Karin zei

Heerlijk even twee weken om bij te tanken. Op z'n tijd is dat even nodig. Veel plezier morgen en de rest van de vakantie ook natuurlijk :o)
Groetjes!

Loveforpiemonte zei

Tja dat is toch zeker een klus die ook op mijn verlanglijstje staat een afdakje!!!! Hoop dat het weer beter wordt dan de vooruitzichten, vind het altijd zo sneu voor die kids als ze dan vrij zijn !!!!
Ik wens je heel veel plezier enne we zien de foto's van de tuin wel verschijnen.
Madelon

Claudia Leertouwer zei

Een hele fijne vakantie, dan kan je een beetje uitpuffen, dat zul je wel nodig hebben na zo'n week.

Groeten,
Claudia

Stina zei

een leuk oranje gevoel heb je gecreéérd, fijne dag morgen. Groet Stina

kienkele zei

Tja Nieneke, soms heb je dat, dat het even wat drukker is dan normaal, hoewel, ik vind dit wel heeeeel druk hoor. Heb jij soms ook zo´n klussenlijstje????
Hoop dat je man het leuk gaat hebben in z´n nieuwe baan!
Fijne Koninginnedag en weekend, lieve groetjes, Tineke

Unknown zei

Wat een super krans.
Nu ben ik een beetje jaloers.
Mooie broche.
Fijne dag morgen en geniet van de vac.
Groet Brigitte

Home and Lifestyle zei

Een heel programma...geen wonder dat je niet veel tijd had! Maar je kunt vanaf morgen lekker bijkomen tijdens je vakantie...geniet er lekker van!

Lieve groet, Ingrid

G-STYLE zei

Ja Nieneke , ik ben er weer , dat bloggen is gewoon veel te leuk en ik heb een aantal keuzes gemaakt in mijn blogpauze en daardoor meer tijd gekregen , alhoewel dat niet altijd zo voelt hoor..........

Ik lees dat het bij jou net zo gaat en je dus af en toe een week hebt dat je van alles en nog wat hebt maar als je dan maar weer even bij kunt tanken is dat ook niet erg.
Ik zie dat we veel dingen gelijk hebben , dezelfde lamp hebben wij achter het huis, ook gele waaltjes voorthuis met buxus en ook wij willen een afdak maken boven de voordeur , ben benieuwd hoe die van jullie wordt , veel foto's maken hé !

fijne dag morgen en tot een volgende keer, groetjes Gea

It's me zei

Hoi Nieneke.leuk hoor je bent er weer!! ,mooie krans op je deur!!

Geniet van de koninginnnedag morgen !!!

Fijne dag !! groetjes Ria

Jolanda zei

Druk maar leuk zo te lezen....en nu lekker 2 weken vrij, ik ook!
Kom even langs, ik heb een leuke give away, groetjes en fijne vakantie!

alma zei

Hoi Nieneke,

Heerlijk hè vakantie! Wat een drukte bij jullie thuis en wat een veranderingen!! Nu even de tijd om te relaxen! Ik ben de laatste voorbereidingen aan het treffen voor de reis naar Japan. Brrrrrrrrr...wordt nu toch wel spannend!

Groetjes
Almay

oma leentje zei

Las net het berichtje van jou op mijn blog. Helemaal grappig dat ,,oma leentje,, . Mijn kinderen zijn van jou leeftijd zelfs ouder vandaag is de oudste jarig 37 alweer... Erruuuug. Maar ja . Is het jou oma of moeder die ook Leentje heet. Volgens mij heb je me dat al een keertje verteld...oud he....... vergeten... Maak er een leuke dag van........

Splashes of Pink and Mint zei

Lekker hè, even een paar weekjes geen gedoe en gewoon lekker alles op de relax-stand! Maar niet te relaxed hoor, ben héél benieuwd naar je afdakje bij je voordeur, hahaha!!! Ik wil nl ook graag zoiets, maar moet aan m'n mannetje echt een voorbeeld laten zien anders heeft ie géén idee! Ik hoop gauw op een vervolg.....!
Fijn weekend!

fleur zei

Ha Nieneke leuk dat je af en toe op mijn blog komt!
Het ziet er bij jou thuis ook erg sfeervol uit hoor!
Heel leuk dat servieskastje met dat blauwe servies!
groetjes en tot ziens!
Fleur

Irma zei

soms loopt het even zo en moet je prioriteiten stellen toch:-))
je oranje plaatjes zijn leuk ik vind het 1 van de leukste dagen van het jaar, je voordeur met de krans helemaal top een echte koninginnedagkrans.

lieve groet Irma

Pierelantijntjes zei

Zo dat is een hele lijst die je daar schrijft. Tja soms is het gewoon even wat drukker dan anders, maar het zijn wel allemaal leuke dingen, toch? Je kwartet is echt geweldig!!!
Ik hoop dat je een leuke koninginnedag hebt gehad.
Fijne week,
Lieve groet van Ester