maandag 27 augustus 2012

Tradities


Kees vierde gisteren haar verjaardag voor iedereen hier in Nederland,
maar was al tijdens onze vakantie in Frankrijk echt jarig.
Kees is gek op kwarktaart en Lisette, van La Panacee (onze Chambres des Hôtes) had een superlekkere taart gemaakt. Thuis hebben we, met behulp van het recept op Lisette's blog
onze franse keuken, de taart samen nog eens gemaakt.

Hier zie je haar trouwens staan bij de fototaart van de HEMA, ook zo'n vast terugkerend item waar onze kinderen het weken van te voren al met mij over hebben, wat zeg ik, proberen te onderhandelen; Welke foto moet er dit jaar op de taart???

Maar de kwarktaart van Lisette was toch veruit favoriet. Ik heb de mensen nog afgeraden die te nemen (in de hoop nog wat over te houden) maar zonder resultaat..

Ik denk dat er een nieuwe traditie is geboren...
-alsof we er niet al genoeg hadden;)













7 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met haar verjaardag ! En de taarten zien er goed uit, om op te eten.

Liefs, Lieke.

When-D zei

Nog gefeliciteerd!!
De taart ziet er heerlijk uit. Volgens mij valt kwarktaart altijd bij iedereen in de smaak...

Ik ga dat recept maar eens checken want ik heb in september 3 verjaardagen..mmm

fijne dag, Gegroet, When-D

Lisette zei

Hoi Nieneke, ik ben vereerd dat onze kwarktaart zo'n succes is :-) Wat een mooie foto van Kees.
Zo te zien en lezen was het een zeer geslaagd feest gisteren. Fijn. Groetjes, Lisette

Mirella zei

OOO... lekker kwarktaart !
Gefeliciteerd !

Anna Marie zei

Nog nooit kwarktaart gegeten. Ik ga het recept opzoeken en dan duik ik de keuken in. Nog maar niet de eerste keer voor een verjaardag, maar ik laat het nog horen. Nog van harte gefeliciteerd met Kees!!
Anna Marie.

Liefde voor kransen ♡ zei

Wat ziet die taart het héérlijk uit!! Ik kan me voorstellen dat hij favoriet was! Omdat ik deze week jarig ben heb ik gelijk een héle goede reden om hem gelijk uit te proberen. Liefs Lindy

Liefde voor kransen ♡ zei

Ik heb hem gemaakt! En hij is zeker héééérlijk! Fijn weekend alvast, liefs Lindy