zondag 8 juli 2012

Bijna vakantie..

Op een regenachtige zondagmorgen
is er niets lekkerder dan een beetje aanrommelen...


Ik had een enorme verzameling glazen potten (van onze favoriete pastasaaus)
Zonde om weg te doen!
Met wat mooie teksten en doorzichtig papier worden het echte blikvangers!

Voor de kinderen die naar groep 3 gaan heb ik een parachutemannetje gekocht
met de tekst
"" klaar voor de sprong naar groep 3""



Voor de anderen ( die bij mij in de klas blijven)
een klein waterpistooltje met
"T schiet al op, bijna vakantie"



Zo'n pistooltje, met tekst, zit ook aan de pot met pepermunt
die ik stiekem neerzet in de lerarenkamer van de school van mijn kinderen.
(ik vind het het leukste dat ze niet weten van wie
nou elke keer een traktatie komt vlak voor de vakantie)



Dit is de pot met juffenthee voor de juf van Kees.
Van een oude wegenkaart hebben we nieuwe labels gevouwen
en die aan van die driehoektheezakje gedaan.
In het midden ook nog een thee-ei en losse " juffenthee".

Kortom, een vruchtbare regenachtige zondagmorgen,
met nog twee weken te gaan op de teller...



12 opmerkingen:

It's me zei

Wat leuk allemaal Nienke......bijna vakantie...liefs Ria...xxx..

Jolanda zei

Wat een leuke ideetjes! Die pot pepermunt ga ik onthouden...voor m'n collega:) Lieve groet

Vlijtige Lies zei

Wat een toepasselijke afscheids cadeautjes. Hoe kom je er toch op?? Superrr leuk!! En de potten zijn ook geweldig . Hoe maak je het papier met tekst vast als ik vragen mag? Fijne dag.

lia zei

Leuke ideetjes...
Voor mij is die tijd helemaal voorbij.

Fijne dag, lia

Linda zei

Wat leuk gedaan. Idd nog 2 weken en dan begint de vakantie, lekker hoor. Fijne zondag nog.

Groeten. Linda

Unknown zei

Bedankt voor de leuke ideeen, was net aan het bedenken wat de meester en juffen moesten hebben!!

Anna Marie zei

Wat een idee. Die theepot met losse thee. Wij hebben een zwangere theedrinkende juf en hadden wel al cadeautjes voor de baby en haar oudste 2, maar toch leuk als ze zelf ook iets krijgt voor haar harde werken. Oplossing gevonden op jouw blog. Bedankt!!
Anna Marie.

Tante Pollemop zei

Wat een leuke goed verzonnen kadootjes zeg!

hokje zei

Wat een leuke en vooral creatieve ideeën. Vooral de verrassings-pot vind ik erg leuk bedacht.

Fijne avond. Groeten, Miranda

Claudia Leertouwer zei

Alvast een fijne vakantie!

Marja zei

Ik vind je potjes met tekst super geworden wat een goed idee..

Groetjes Marja.

Unknown zei

Ik ben even aan het terug lezen, want ik loop heel erg achter :(
Wat een leuke ideetjes. Ik ga ze opslaan, want met een zoon van een half jaar oud kan het nog wel eens een keer van pas komen haha! Wat heerlijk dat je ook zo lang samen met je kinderen vakantie hebt he?! Geniet er lekker van! Misschien staat het nog wel ergens, maar gaan jullie zelf ook nog even weg? Of heerlijk in en rond om het huis (met zwembad en glijbaan...zag ik al even)
Nogmaals fijne vakantie!
Lieve groetjes van Karin