woensdag 19 oktober 2011

De teller staat op 000 !


Een jaar lang hebben we afgeteld...
De hele buurt sprak erover, velen vroegen haar wat het bord betekende,
sommigen wisten het of raadden het,
weer anderen vroegen het zich 365 dagen lang af..
Vandaag was de ontknoping!
(en ze is vanaf morgen "verlost" van het bord.
-haha-
moet je maar niet heel hard roepen dat je wel iets heel origineels verwacht!)




Van het weekend zat ze al klaar in onze tuin...
en vannacht om 12 uur mocht ze dan echt aan de weg..


Ook de keinkinderen keurden haar helemaal goed..


Maar doe mij maar de echte!


En ook al ben je dan 50,  
je bent en blijft mijn jonge moeder!!

Van harte gefeliciteerd mam!!



18 opmerkingen:

Unknown zei

ooooo gefeliciteerd!!! echt NEVER had ik haar 50 geschat!!!!! CHAPEAU!!!!

Lekker feesten samen!

Groetjes
Lynda

Mayflower zei

Wat super orgineel Nieneke. Van harte gefeliciteerd met je moeder haar 50ste verjaardag. Wat heb je een jonge moeder.
Leuke foto's.
Veel plezier vandaag.
Lieve groet, Mea

Claudia Leertouwer zei

Super Sarah!!!

Anna Marie zei

Gefeliciteerd met je moeder! Veel plezier samen! Groeten Anna Marie.

Thuis bij Tjits zei

wat ontzettend leuk!! en van harte gefeliciteerd met je jonge mama!!


lieve groetjes Tjits

lia zei

Natuurlijk is ze jong.....
Gefeliciteerd met superma. Ohhh, ik had dus ook jouw moeder kunnen zijn.
Geniet lekker van elkaar.

Liefs Lia

tineke zei

zo dan, idd jong zeg, die van mij is al over de 70... maar was 40 toen ik geboren werd. moet je nagaan haha..
van harte gefeliciteerd!

flowersandhome zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sjaantje zei

Gefeliciteerd met je moeder!!

Linda zei

Van Harte Gefeliciteerd !!!! met je moeder.

Groetjes Linda

It's me zei

Wat ziet ze er goed uit !!! wat zul jij trots zijn !!...gefeliciteerd liefs van mij...xxx..

Kaatje zei

Hieperdepiep HOERA!!!!! Veel plezier, Karin

. zei

Van harte gefeliciteerd!!!!!

HansDeZwans zei

Een erg jonge moeder. Tof dat bord, moet ik onthouden.

Corine(THUIS) zei

Te laat! Maar toch nog van harte met je jonge moeder :)
Ik vind het nog steeds een superstunt dat aftelbord!!
Groeten, Corine(THUIS)

Bij Guusje Thuis zei

Gefeliciteerd en ik hoop toch niet dat ze dat hier thuis ook bedenken hoor over een jaartje of 10, hoewel ze er nu al grappen over maken. Groetjes, Colin

THE BLACK BARN zei

WAT EEN LEUKE SARA!!
ALS NOG GEFELICITEERD MET JE MOEDER!!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Floor zei

Oh wat leuk ! gefeliciteerd !