zondag 9 oktober 2011

Brutale roof


Vorig weekend hebben we er nog even volop van genoten...
We gingen naar Sprookjeswonderland, plukten peren uit de bomen...
Wat was het een heerlijk weer!

Inmiddels is het "echt" herfstweer geworden.
De vloerverwarming in de keuken is weer aangegaan,
er zijn al heel wat potten thee gezet,
we spelen spelletjes,
de eerste boerenkool met worst hebben we al weer op,
 's avonds kruipen we op de bank met een plaid...

En terwijl ons leven zich steeds meer binnen afspeelt,
vindt er buiten een brutale roof plaats...



7 opmerkingen:

It's me zei

Ze hebben wel een echt feestmaal !!...fijne zondag....liefs van mij...xxx...

@nne zei

oh, ik vreesde al dat jullie iets vreselijks overkomen was! met zo'n roofmoord kan ik wel leven, groetjes, @nne

Mayflower zei

Ik schrok ook al van je koptekst hihi. Maar deze 'roof' is door de vingers te zien toch hihi.
Heerlijk hè die gezelligheid weer in huis. Ik heb vrijdag de eerste pan snert gemaakt.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

lia zei

Ja, als jij het laat hangen, dan zijn er wel wat rovers in de buurt. haha...
Ik heb net ook de verwarming aangedaan. Zo koud... Vorige week stond ik in een hempje te snoeien.

Fijne dag
liefs Lia

hokje zei

Het weer van vorige week was inderdaad heerlijk, maar de herfst is bij jou volgens mij ook wel heel gezellig ;)

Fijne avond. Groeten, Miranda

alma zei

Wat een verschil met vorige week. Het was zo heerlijk vorige week. Niet te geloven dat nu de kachel weer aan moet en de laarzen weer in mijn kast staan. Wat is dat leuk hè....Sprookjeswonderland. Ik blijf het een superpark vinden. Eén keer in de drie jaar gaan wij er naar toe met ons schoolreisje. Komend jaar is het weer aan de beurt. Lekker naar Violinde en alle kabouters met hun leuke versjes. Ik verheug me nu al ;)

Ik hoop dat er nog wat druiven voor jullie zijn overgebleven. Wat een boeven!

Lieve groet
Alma

Mirella zei

ooo... ik schrok ook vd kop hahaha..
Wel super leuk die vogels in de tuin he? Ik kan daar echt van genieten. Net als vd langere avonden met open haard en kaarsen ;-)