vrijdag 18 maart 2011

Stapelen op vrijdag


Ja hoor; het is geregeld!!
Wij gaan op 1 april, (echt geen grap!!) met z'n tweeën naar Barcelona!!!
En dames, dat is al bijna.....!!!!!!

Voor die tijd hebben we nog wel het een en ander te doen:
Ik kreeg dit stapeltje post vorige week binnen.
Heerlijke boekjes voor de ontspanning..
en de Give Away van Lynda!
(helemaal onderop)


En dat is INspanning..
Jaha, we moeten aan de slag!!!


En dit stapeltje moet dan omgetoverd worden in dit

                                                                (volgens Lynda dan hè)

Ben benieuwd...
Dit weekend gaan we ook
aan de slag in het kamertje van Jannes...

Genoeg te doen dus !!!
Fijn weekend allemaal

13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat gaaf dat jullie naar Barcelona gaan...!! Heerlijke dagen om naar uit te kijken!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

wonen met brocante zei

Wat heerlijk naar Barcelona! En zo snel al. Ik vond het helemaal geweldig. En in deze tijdv an het jaar zal het ook erg mooi zijn! Leuke stapel ontspanning! Groetjes Peggy

It's me zei

Wat leuk !! op 1 april.....onze trouwdag !! echt waar hoor......als ie klaar is hoor ik het wel he??..liefs van mij....xxx...

Corine(THUIS) zei

Een echte stapelpost, stapels met klussen en nieuwtjes ;)
Gaaf een paar dagen samen naar Barcelona! Staat ook nog op ons lijstje..En idd 1 april is al heeel snel...leg je camera maar vast klaar!
Fijn weekend! Groeten, Corine(THUIS)

Thuis bij Tjits zei

oh heerlijk barcelona!! toen mijn zoon 21 werd ben ik met hem 5 dagen daar geweest, echt zo genieten daar van al het moois wat die stad te bieden heeft:))

fijn weekend!
lieve groet, Tjits

Mayflower zei

Wat een heerlijk vooruitzicht Nieneke.
En wat een heerlijke give away heb je gewonnen, althans dat moet het worden hihi, maar dat gaat je zeker lukken, zeg me even wanneer het klaar is '))
Ben je nog naar de Zinkenviool geweest om het lampje?
Fijn weekend en succes met klussen.
Liefs, Mea

Claudia Leertouwer zei

Wat heerlijk om naar Barcelona te gaan en zeker in deze tijd van het jaar!

Splashes of Pink and Mint zei

Wat een zalig vooruitzicht! (Zowel van Barcelona, als van de taart!)
Groetjes Elly

Pierelantijntjes zei

wat een heerlijk vooruitzicht Nieneke. Geniet van de voorpret.
fijn weekend,
liefs Ester

Het stokpaardje zei

lekker stapels post een heerlijke taart (in wording) en een reis op stapel> Veel plezier samen
Groetjes Iris

hokje zei

Dat is nog eens iets leuks om naar uit te kijken; heerlijk een weekend Barcelona!

Groeten,
Miranda

Claudia. zei

Je hebt in ieder geval voorlopig nog wel wat te lezen.
Vorige week las ik ook al een artikel over het bookazine, ik moet hem toch een kopen, ben zeer benieuwd.
Tot stapels.
Groetjes Claudia van de kleine hornte.

Chrissie en Heidi zei

Mmm...een gezellige stapel, tijdschriftje, bakken, taartje eten en.... een stedentrip in 't vooruitzicht! Niet gek!
Fijn weekend!