maandag 1 maart 2010



Kan wel merken dat ik een jaartje ouder ben....!!!
Ik ben helemaal moe van de dag werken..Het was trouwens een studiedag en ach, misschien komt het ook wel omdat gisteren m'n huis afgeladen vol zat, manlief ziek was en dus een gedeelte van de dag op z'n bed lag (zielig) en ik dus alleen verantwoordelijk was voor drank en snaai-werk (ook zielig) en de laatsten pas naar huis gingen toen ik officieel al niet meer jarig was..

Hoe dan ook: ik ben schandelijk verwend!

Geheel tegen mijn gewoonte in heb ik dit jaar om bonnen gevraagd. En wel van Basic Label, een toch wel favoriet adresje...Daar verkopen ze ook het servies van PIP (ik heb daar de senseokopjes, suikerpot en een schaaltje (voor melkcupjes) van)  en wil ook zo graag het tafelkleed..Maar: DUUR!!!
Verder hebben ze ook veel van de VT Wonen collectie: vooral de badkamerlijn vind ik helemaal geweldig...
Nou? Goed doel toch? En voor sommigen ook wel makkelijk! Op een gegeven moment stonden er wel 5 Basic-labeltasjes op een rij! Echt een maf gezicht! En dan te bedenken dat iedereen speciaal voor mij naar de winkel is gegaan. (Ze zullen daar ook wel gedacht hebben: jee, de cadeaubonnen gaan ook hard! Nou: ze zijn bij mij hoor!!-  Ik kan gewoon kwartetten!- ) Je raadt al waar de reis binnenkort naar toe gaat!
PIP-tafelkleedje here I come!!

 
Manlief was ziek zoals ik al zei (oeioei- iedereen hier in huis (behalve supermam)  heeft hier van de week ontzettend overgegeven), maar had 's nachts tussen de aanvallen door wel heel schattig het huis versierd! (niet helemaal decoratief verantwoord -want: alle slingers door elkaar- maar wel heel lief!)
Dit jaar kreeg ik geen super-romantisch cadeau, maar wel een heel gewenste, namelijk een flitser voor op mijn camera! Ben ik superblij mee!

Verder regelt mijn moeder voor mijn verjaardag en die van mijn stiefzus altijd een avondje uit (eten en een voorstelling) We gaan de 11e lekker samen op stap. 
Van mijn oma heb ik geld gekregen en daar heb ik deze "schat" van gekocht:
 
En van vriendinnetje Veronica kreeg ik blauw servies. Zo lief! Ze weet dat Jack en ik  afgelopen Koninginnedag "jacht" hebben gemaakt op  blauw-wit servies. Ik heb een heel schattig kastje en daarin wil ik allerlei verschillende soorten blauw-wit servies zetten. Daarnaast hadden we een nieuwe "zoekuitdaging"nodig ..(niet weer stripboeken...)En zij had nu bij de kringloop dus ook servies gekocht. Het allerleukste vond ik nog dat zij zich er ook helemaal in had verdiept; ze wist precies te vertellen wat de letters en tekens op de achterkant betekenen. Lief, hè?

 


Is het geen snoepie?

Aan het eind van de dag knapte manlief gelukkig weer op, stond de vaatwasser vol, waren de slingers weer veilig opgeborgen, was ik schandelijk verwend in aandacht en cadeau's en prijs ik mezelf gelukkig met alle lieve en zeer dierbare mensen om ons heen...



12 opmerkingen:

Marion zei

Hallo Nieneke,

Een beetje te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
En wat ben je heerlijk verwend zeg...
Mooie stolp echt een plaatje hoor, en met die bonnen dat gaat vast goedkomen.Gelukkig dat de zieke weer aan de betere hand is.
Fijne week,
Lieve groet Marion

The Old and the Beautiful zei

Meid wat een heerlijke verjaardag heb je gehad en wat ben je verwend!!!
Lekker he?
Ik vind je taartstolp uit je vorige post trouwens ook prachtig.
En nu laat je binnenkort natuurlijk je PIP kleedje zien he?

Groetjes,
Gonda

Home and Lifestyle zei

Je bent inderdaad erg verwend, heerlijk hoor! Ik mag ook altijd nog graag cadeaus krijgen op mijn verjaardag, vooral van mijn vriendinnen want die komen elk jaar met mooie cadeaus aanzetten, omdat we van elkaar goed weten wat we mooi vinden!

Geniet nog lekker nog...en gelukkig dat je man zich al weer wat beter voelt!

Lieve groet, Ingrid

Splashes of Pink and Mint zei

Jij ook nog van harte gefeliciteerd!!!! Wel vervelend dat je man zo ziekerig was. Jemig wat ben je verwend! Wel fijn dat iedereen zo goed rekening gehouden heeft met je wensen! Dus binnenkort een leuk blogje over een zeker tafelkleed?????

Mayflower zei

Oh...Nieneke, wat ben jij schandalig verwend hihi en wat heerlijk dat je straks lekker kan gaan shoppen bij Basic Label, haal je niet de hele winkel leeg?? hihi. Wat sneu dat er zoveel zieken bij je waren dit weekend, voor de zieken zelf, maar ook voor jou.
De stolp die je van oma's geld heb gekocht vind ik ook prachtig en leuk zo'n uitje samen met moeder en zus, ben benieuwd wat jullie gaan doen.
Als je bij mijn wat oudere posten bekijk dan heb ik wel foto's van een completer plaatje van ons huis, maar ik beken....ik ben er niet heel kwistig mee hihi.
Fijne dag.
Lieve groet, Mea

Petra zei

Wat een heerlijke verjaardag heb jij gehad! Wat een verwennerij! Heerlijk hoor!
En je mannetje ziek.Hoop dat hij snel beter is!
Super dat je zoveel waardebonnen gekregen hebt, dat wordt dus een mooi tafelkleed aanschaffen ;-)

Groetjes van Petra

Patricia zei

Wauw wat ben je ontzettend goed verwend zeg!
Geniet ervan zou ik zeggen...

Beterschap met je mannetje, dat ie maar vlug beter word hoor!

Ben ook ontzettend benieuwd naar je nieuwe pip kleedje!

Liefs Patricia

Jolanda zei

Wat een heerlijke verjaardag, geniet nog even na. Zeker als je kan gaan shoppen! Wat heerlijk om zo iets leuks uit te kunnen zoeken...ik vind bonnen ook altijd leuk.
Veel plezier en groetjes Jolanda

lia zei

Nou heerlijk toch om eens verwend te worden. En daar ga je nu een leuk kado van kopen. Leuk is ook de stolp die je van oma's geld hebt gekocht.
Jammer dat je man ziek was. Beterschap met hem.

groetjes Lia

Hannekie(Sisterly) zei

nog van harte!!!!!!!!!!!!!
je bent wel heel erg vervend..heerlijk toch. ben zelf ook een PIP fan dus ik wil graag je tafelkleed zien
de stolp is ook geweldig
gelukkig dat je man weer opgeknapt is...toch altijd wel zielig vind je niet
gr hannie

Bonjade zei

Alsnog van harte en idd met je laatste woorden geef je rijkdom mooi weer. Cadeaus zijn mooi maar zo'n lief mannetje dat toch nog ondanks ziek zijn...snif;0)) het hele huis voor je versiert, ach...echte liefde. En dierbaren om je heen familie en vrienden ja dan ben je rijk.
Geniet er maar van......
Ben benieuwd naar je pip kleed (foto's!!)
Fijne avond

THORNWOODS AT HOME zei

Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag. Gezellig blog heb je, ik ga je volgen.

groetjes van Monique