maandag 8 februari 2010

Een warm welkom!




Nou ja, warm welkom...de meesten komen en gaan via de achterdeur!! (als de bel gaat, neem ik mijn knip mee!)

Toch gebruiken we het halletje veel:

* Allereerst ga je via de hal naar boven. Via de spiegel zie je de trap. En hoewel het al wat jaartjes terug is, zal ik nooit vergeten wat een vreselijke #4$*###&^*-klus  het was om die kaal te krijgen (er zat foeilelijke vloerbedekking op) Soms denk ik dat er misschien toch een of ander kleedje overheen moet (omdat mijn kamerolifantjes niet lichtvoetig naar boven gaan) .maar goed..


* De WC en de garderobekast zijn er ook. (WC staat bovenaan verbouwingslijstje en is zo'n beetje het enige "originele")

* En hoe vinden jullie mijn prachtige..ehm..dinges. Kapstok-ding? Daar in dat kastje zitten mijn make-uptroepjes en maak ik me 's morgens snel-snel op.
Gescoord bij Combitex.

* De paspop is al menig keer verhuisd en bewaakt nu 2 achtergebleven sjaals. (Is dus nu een veredelde gevonden-voorwerpen-bak.)

* Ik ben verder helemaal weg van het kleurtje op de muur. Bovenaan de trap hangt een  canvasdoek van Kees, die  komt er ook mooi op uit! We hebben de foto nu alweer een paar jaar en ik vind 'm nog steeds super!


Ga nu snel de (achter)deur uit!
Fijne dag, Nieneke





4 opmerkingen:

Loveforpiemonte zei

Lekker dat het nog kan via de achterdeur naar binnen.
Enne genoten van je foto's.
Groetjes Madelon

Patricia zei

Heerlijk halletje!! Ik kan zo genieten van jouw sfeerfoto's en het lekkere verhaaltje...
Mooie kleuren heb je in je huis... Wij willen deze lente beginnen om te behangen/texen (daar zijn we nog niet uit) en schilderen van de deurkozijnen!!

Mooi canvas van Kees!!
Liefs Patricia

It's me zei

Hallo Nieneke

Wauww dat zit er mooi uit!!


Denk dat je elke keer weer graag thuiskomt.....

Groetjes Ria

Home and Lifestyle zei

Dat is lekker thuiskomen in zo'n hal! Het doek van Kees is ook erg mooi, ook jaren later zul je er nog blij mee zijn!

Groetjes, Ingrid